گالری ما

اطلاعات تماس

اجرای میکروسمنت کف

ميكروسمنت، پوششي لوكس و كاربردي

میکروسمنت به دلیل ویژگی‌هایی همچون مقاومت سايشي، استحكام و بهداشتی بودن و سهولت در شستشو برای صنعت هتلينگ و فروشگاه‌هایی همچون کافه‌ها، رستوران‌ها و … مناسب است.

ميكروسمنت كف به‌راحتی مساله  کشیده‌شدن مداوم صندلی‌ها بر روي كف، تردد و ترافيك بالاي مهمانان و مشتريان را براي شما حل می‌کند. اگر ميكروسمنت مناسب و درست انتخاب كرده باشيد به‌راحتی می‌توانید به‌صورت روزانه كف را شستشو داده و براي روز بعد آماده شويد.

کاربردهای میکروسمنت در صنعت هتلداری

در هر فضايي می‌توانید ميكروسمنت را به‌راحتی به كار بگيريد. اگر به دنبال پوششي مناسب براي كف سالن غذاخوري و رستوران هتل می‌گردید، ميكروسمنت گزينه مناسبي براي شماست. اگر سالن همايش و آمفی‌تئاتر شما نياز به بازسازي و طراحي مجدد دارد، ميكروسمنت ديوار می‌تواند گزينه و پوشش مناسبي براي شما باشد. پوششي دكوراتيو كه مقاومت بالايي در برابر خط‌وخش و خراش داشته و به‌راحتی قابل شستشو است.

اگر به دنبال بازطراحي سرویس‌های بهداشتي هستيد، ميكروسمنت براي كف و ديوار براي فضاي حمام و دستشويي به دليل مقاومت در برابر رطوبت و بخار گزينه مناسبي است.

“اگر به دنبال پوششي مناسب براي كف سالن غذاخوري و رستوران هتل می‌گردید، ميكروسمنت گزينه مناسبي براي شماست”

ويتوسمنت، ميكروسمنت متفاوت

براي طراحي و بازسازي فضاي هتل، رستوران، کافی‌شاپ، مهمان‌سرا و… می‌تواند بهترين ميكروسمنت را با بهترين كيفيت از ما تهيه كنيد. جهت دريافت قيمت ميكروسمنت و اجرا با شماره‌  22259699  تماس بگيريد.

ویتو

نظرات (0)

  1. مجيد وارسته
    ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

    ميكروسمنت براي ديوار پشت تلوزيون مناسب هست؟ تاريك نميشه؟

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *