گالری ما

اطلاعات تماس

استفاده از ميكروسمنت در سالن‌های زيبايي

استفاده از بتن و میکروسمنت  نه‌تنها در خانه‌ها و آپارتمان‌ها، بلکه در اماکن تجاری نیز طرفداران بسياري پيدا كرده است.  اجراي ميكروسمنت در يك آرایشگاه، سالن زیبایی یا بيوتي سالن ایده‌آل خواهد بود. این متريال علاوه بر ظاهر و نماي اصيل و مدرن، بسیار بادوام بوده و خواصي همچون، ضد آب، مقاوم در برابر لک دارند. علاوه بر اين چون بحث آراستگي و تميزي محيط در سالن‌های آرايش بسيار مهم است، انتخاب ميكروسمنت براي سالن زيبايي می‌تواند گزينه درستي باشد چرا كه  تمیزکردن كف ميكروسمنت بسيار ساده بوده و حتي اين متريال در برابر مواد شيميايي نيز مقاوم است. علاوه بر ميكروسمنت مصالح و متريال ديگر همچون كفپوش اپوكسي هم می‌تواند براي سالن‌های آرايش به دليل سهولت شستشو و نگهداري گزينه مناسبي باشد.

امروزه ديگر معماري فضاهايي چون آرايشگاه، سالن زيبايي و خدمات آرايشي از سبك و سياق سنتي عبور كرده و فضايي مدرن و حتي بعضاً پست مدرن به خود گرفته است. طرحي سالن زيبايي با الهام از يك محيط صنعتي با فضايي خاكستري رنگ معماري است كه در بسیاری از آرایشگاه‌های مطرح دنيا و سالن‌های زيبايي استفاده شده است.

میکروسمنت در آرایشگاه

سبك مدرن ميكروسمنت

اين آرايشگاه  شیک و مدرن با پارکت چوبی زیبا، آجر سفید رنگ‌آمیزی شده و ميكروسمنت سقف فضاي متفاوتي را ايجاد كرده است. لامپ‌های کریستالی فضا هم  زرق‌وبرق آن كمك كرده است.

سبک روستیک ميكروسمنت

سالن موک در شهر اوزاکا ژاپن توسط دفتر معماری Okuwada طراحی شده است. عمدتاً از دو متريال  چوب و میکروسمنت در کف و قسمتی از دیوارها  استفاده كرده است. کل فضای داخلی دارای یک ویژگی اکو – روستیک است.

ميكروسمنت بيوتي سالن

سبك پست مدرن ميكروسمنت

در اين طراحي و ديزيان صاحب يك گالري و سالن زيبايي هر دو فضا را در هم ادغام كرده است. اين آرتیست تلاش كرده است تا روح لطيف هنري را در فضاي جذاب سالن آرايش ادغام كند. اين بيوتي سالن در بارسلونا اسپانيا با عنوان سالن آرایش و هنر Noguera  توسط معماران Cm2 Dissenty طراحی شده است. در سالن، آینه‌هایی که در قاب‌های ضخیم محصور شده‌اند، مانند نقاشی در یک گالری آویزان هستند. ميكروسمنت مبلمان‌ها ، بتن و لاک مشکی روي مبلمان با چوب و کاشی و سرامیک ترکیب شده و فضايي متفاوت و خاص به وجود آورده است.

سالن زیبایی

 

ویتو

دیدگاه (1)

  1. حميد خدارحمي
    ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

    باسلام قيمت ميكروسمنت ديوار و كف چقدر هست ؟ براي سالن زيبايي ميشه ميكروسمنت كار كرد؟

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *