گالری ما

اطلاعات تماس

باشگاه با کفپوش اپوکسی طوسی

کفپوش اپوکسی

زماني كه نوبت به انتخاب كفپوش براي فروشگاه ها، پاركينگ ها، رستوران ها، كافه ها، كارخانه ها و انبار ها مي رسد، ويتو فلور به دليل ويژگي هاي ممتاز خود،  تمايز خود را نسبت به ساير كفپوش ها نشان مي دهد. ويتو فلور گروهي از كف پوش هاي رزيني است كه جهت محافظت و همچنين ايجاد زيبايي بر روي زير لايه و سطح سيماني اعمال مي شود. مقاومت بالاي ويتو فلور در برابر ضربه و مواد شيميايي، اين كفپوش را به عنوان گزينه اي بسيار مناسب براي اماكن ذكر شده تبديل كرده است.ماندگاري بالا، زيبايي، سطحي يكنواخت و بدون درز و سهولت و سرعت بالاي اجرا از مهمترين ويژگي هاي ارزنده ويتو فلور است.مقاومت بسيار بالا ويتو فلور در برابر ساييدگي و سايش و همچنين چسبندگي بسيار عالي بر روي سطح، اين كفپوش را به يكي از ماندگارترين كفپوش ها مبدل كرده است.

تنوع رنگ بالا، از ديگر ويژگي هاي ممتاز ويتو فلور است. اين كفپوش قابليت تركيب شدن با پيگمنت هاي رنگي متنوع را دارد. اين ويژگي اين امكان را به شما مي دهد كه به طور هم زمان به دو هدف محافظت از سطح و زيبايي محيطي دست بيابيد.

مقاوم دربرابر ضربه

مقاومت شیمیایی بالا

ضد آب

طراحی و اجرا در رنگ های متنوع

سطح بدون درز، با قابلیت پاک شوندگی عالی

“ويتو فلور گروهي از كف پوش هاي رزيني است كه جهت محافظت و همچنين ايجاد زيبايي بر روي زير لايه و سطح سيماني اعمال مي شود.”

ویتو

نظرات (2)

  1. سعيد هنركار
    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱

    سلام محصول شما آماده مصرف هست يا بايد تركيب بشه، خودتون اجرا هم داريد؟

  2. مهران فتاحي
    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱

    سلام ميكروسمنت چه تفاوتي با سيمان داره؟ ظاهرش كه مثل همه

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *