گالری ما

اطلاعات تماس

صفحه سایت چت جی پی تی

هوش مصنوعي تهدیدی براي طراحان داخلي و دكوراتورها؟

سروصدای هوش مصنوعي و دستيار Chatgpt تمامي دنيا را فراگرفته است. اين ابزار و گجت هوش مصنوعي قرار بود سؤالات شما را پاسخ دهد، دستيار شما باشد؛ اما امروز اين ابزار منزل و محل كار شما را هم طراحي می‌کند. اپليكيشن Roomgpt تنها با در اختيار داشتن تصويري از محل كار، اتاق، سالن و … و همچنين داده‌هایی همچون سبك و استايل مدنظر شما و اندازه‌ها و ابعاد می‌تواند دكوراسيون داخلي فضاي شما را انجام دهد.

اين ابزار هوش مصنوعي به طور رايگان كار طراحي داخلي شما را انجام می‌دهد. اين ابزار حتي می‌تواند به‌عنوان نماينده فروش شما، كار نمايندگي فروش ميكروسمنت، رنگ، كفپوش و غيره را براي شما انجام دهد. استفاده از ميكروسمنت و پوشش‌های نوين دكوراتيو همچون سنگفرش، كفپوش هاي خاص دكوراتيو امروزه در بسياري از طراحی‌های داخلي جايگاه ویژه‌ای پيدا كرده است. بايد ديد آيا هوش مصنوعي هم ظرافت و دقت طراحان داخلي و دكوراتورها را در طراحی‌های داخلي به خرج می‌دهد يا صرفاً همانند يك ابزار می‌تواند گزینه‌ها و آلترناتيوها را براي شما ايجاد كند و وظيفه تصمیم‌گیری و سليقه و ذائقه را در ارائه طرح نهايي چندان جدي نمی‌گیرد.

با تمام اين اوصاف حضور و ورود هوش مصنوعي در عرصه دكوراسيون داخلي مي تواند زنگ خطري براي طراحان داخلي و فعالان اين زمينه باشد.

ویتو

دیدگاه (1)

  1. بيرامي
    ۲۲ اسفند ۱۴۰۱

    هوش مصنوعي در آينده همه چي رو به هم ميريزه

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *