گالری ما

اطلاعات تماس

میکروسمنت کف

سبك لافت LOFT در معماري و دكوراسيون امروزه محبوبيت ویژه‌ای پيدا كرده است. محوطه بزرگ بدون هرگونه ديوار بدون مرز چيزي شبيه به يك اتاق زیرشیروانی، استوديو، يك انبار صنعتي نشانه‌ای از سبك لافت در دكوراسيون داخلي است

با ميكروسمنت اين امكان را داريد كه كف دلخواه خود را به سبك لافت ديزاين و تزئين كنيد. براي پوشش كف ساختمان و محوطه به نوع خاصي از ميكروسمنت نياز داريد كه متفاوت با ساير ميكروسمنت ها است

باتوجه‌به ویژگی، طاهر و خواص ميكروسمنت، پوشش‌های میکروسمنت نمود و تصویر خاصی از مینیمالیسم ایجاد می‌کنند

ميكروسمنت و محصولات اين خانواده دارای بهترین ساختار هستند که اجازه می‌دهد حتی نازک‌ترین و ريزترين ترک‌ها را پر کند، سطوح را به‌راحتی تراز کند و پیوند را با هر سطحی تقویت کند

میکروسمنت را می‌توان در اتاق‌هایی با هرنوع كاربري، با هر نوع تردد و ترافيكي استفاده کرد.

کف‌های پوشيده شده با ميكروسمنت دارای مزایای ویژه‌ای هستند:

  • لایه نهايي و سطح بالایی کاملاً یکنواخت و يكدست است. عدم وجود اتصالات بین بخش‌های پوشش، نخاله‌های موجود در ترک‌ها را از بین برده و احساس دلپذیری ایجاد می‌کند.
  • وجود کوچک‌ترین ماسه کوارتز در مخلوط باعث افزایش مقاومت در برابر سایش سطح می‌شود. این پوشش بدون ترک بوده و هیچ‌گونه خط‌وخش روی سطح آن ایجاد نمی‌شود.
  • مقاومت در برابر رطوبت، رطوبت گريزي میکروسمنت امکان استفاده از آن را در اتاق‌هایی با رطوبت بالا – در حمام، سرويس بهداشتي و استخرها فراهم می‌کند. آبی که بر روی سطح می‌ریزد ساختار را تخریب نمی‌کند.
  • عدم وجود مواد قابل‌احتراق در ترکیب میکروسمنت باعث می‌شود که پوشش‌ها در برابر آتش مقاوم بوده و نسوز باشند.

ميكروسمنت پوششي ایده‌آل براي تمامي اماكن و ساختمان‌ها

ميكروسمنت مسكوني: آپارتمان‌ها، خانه‌ها، ویلاها، تراس‌ها – بدون محدودیت در گرمایش، می‌توانید از داشتن كفپوش گرم با استفاده از سيستم گرمايش از كف لذت ببريد.

ميكروسمنت صنعتی: مغازه‌ها، کارخانه‌ها، کارخانه‌ها؛

ميكروسمنت اماکن تجاری: فروشگاه‌ها، مراکز خرید، رستوران‌ها، باشگاه‌ها، بیمارستان‌ها؛

ميكروسمنت ورزشي: بدون هيچ محدوديتي می‌توانید از ميكروسمنت به‌عنوان کفپوش در باشگاه‌ها، بدنسازی‌ها و سالن‌های ورزشی استفاده كنيد.

ميكروسمنت استخر: از ميكروسمنت می‌توانید براي كف استخر و سونا هم بهره ببريد.

قيمت ميكروسمنت كف

قیمت اجراي میکروسمنت كف  به مساحت اتاق و مواد استفاده شده در ترکیب میکروسمنت بستگی دارد.

متخصصین ما به شما کمک خواهند کرد تا باتوجه‌به نوع اتاق و متراژ، هزینه میکروسمنت را محاسبه کنید، کافی است با ما تماس بگیرید.